DAG 5 - Första dagen med barnen.

2013-08-09 | 21:00:00

Idag (fredag) har de varit en innehållsrik och rolig men ändå lååång dag.
  • Morgonen började med att barnen knackade på min dörr och kom in i deras gulliga pyjamaser. De fick tre presenter av mig,: En bok om sverige, ett kortspel om Sverige och olika sorters polkagrisar. Sen blev jag guidad av ungarna runt i huset (STOOOORA HUSET)... sen åt jag min första donut till frukost (OMG kommer bli så tjock) alla åt varsin. Sen klädde vi på oss - mamman och pappan åkte iväg och jag och barnen studsade studsmatta och spelade basket på deras basketbollsplan på baksidan (sick, I know) sen lekte vi i deras rum, spelade spel och ritade och lekte med J's gosedjur typ. Sen frågade barnen om jag hade pojkvän och jag sa nej haha, då gick dom bokstavligen in på typ boyfriend.org för att finna en åt mig haha.. inte för att det hittade något xD De tyckte att jag skulle passa med en John eller nått på J, bara för att alla i min familj börjar på J haha. 
  • Sen åkte vi med mamman och åt på Chick Fil-A (typ Donken fast bara kyckling) - så gott! (Kommer fortf. bli jättetjock). sen åkte vi hem, och J började bli lite gnällig, men vilken 8-årig kille blir inte det. De är typ yngre här i sinnet än hemma, väldigt typ gnälliga i rösten och väldigt kort stubin, även för C. 
  • Sen åkte vi till en community pool som finns 2 minuter away med bil. Vi badade lite (www.snyggabadvakter.com) och åkte hem med pappan i jeepen. Vill bara säga att de har TRE sjukt dyra och snygga bilar, inte alls avis xD 
  • Sen åt vi pizza "pizza-friday" istället för svenska tacofredag haha! (kommer bli tjock, kommer bli tjock...) och efter maten gick barnen all crazy med J beatboxing och C rappade ord hon bara kom på, så roliga. Jag skrattade typ ihjäl mig. 
  • Sist men inte minst åkte vi alla iväg till deras "lilla" centrum där det finns ett stoort yoghurt place som de har i gallerian i Sthlm, fast så mycket mer att välja på. Och, man får ta yoghurten själv och smaka alla smaker. Mums! 
  • Sen kom vi tillbaka och mamman lärde mig lite om lite allt möjligt typ hur tvättmaskinen fungerar osv. Allt det på en dag och kl är bara 21:00 här. stört! haha! 
 
(Bilden är från NYC)
 
 
 

KOMMENTARER
Postat av: Thenny

Oooh, badvakterna !! Take some pics ;)

2013-08-12 | 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0