Dag 6 - Första kändisen.

2013-08-10 | 23:59:00
  • Började dagen med att följa med L och C till ett ställe där vi åt frukost, och jag åt min första bagel. Det var rätt mysigt där, lite för amerikanskt men yeye. Sen efteråt åkte vi till the cooler (ishockeyarenan) där J spelar hockey. Jag hälsade lite på hocckeymammor och pappor. Usa- människorna är så trevliga och framåtgående. Me like! Efter det åkte vi tre tjejer och handlade ekologiska saker och frukt med mera på Whole foods. Stort ställe med bara nyttiga saker och med bra märken.
  • Sen pratade jag länge med Frida, så skönt att prata svenska för en gång skull, de blir som lyx.
  • Sen så åkte vi iväg till Lenox mall för att handla skor åt barnen. Det roliga var att det var mycket större än Skärholmen men de sa att det var litet.... haha! Sen inne på skoaffären kommer en tjej in med sin lilla dotter. Jag tänkte; Gud va jag känner igen henne, men vad var oddsen att jag skulle veta vem 1 människa var av flera tusen människor i ett shoppingmall i Atlanta i USA. Men jag visste att hon var känd när två tjejer ville ta kort med henne. Vi stod efter henne och hennes dotter i kassan och vi pratade lite med hennes dotter så söt. Efter att vi gått frågade L en man i butiken vem kändisen var. Och det var hon som hade poppat upp i min hjärna. Christina Milian. Känd från film och är en grym sångerska. Så coolt! 
  • När vi kom hem så körde jag för första gången med bilen. En bautastor Lexus. Gud vad rädd jag var att jag inte skulle kunna köra den. Är ju van med mammas och pappas bilar. Men det gick bra. Sen åkte föräldrarna iväg på kvällen och jag satt barnvakt och vi tittade på filmen pitch perfect. Rätt okej faktiskt! Det blixtrade utanför, rätt mycket. Ganska coolt men J var rädd så han kröp upp bredvis mig, och det slutade med att C oxå gjorde det. Vi alla satt i samma soffa haha. Mys! Som sagt, det är rätt chilliga dagar, men ändå inte eftersom man hinner göra 100 olika grejer på en dag, det är väldigt utmattande. Vänta bara tills barnen börjar skolan, OMG!
 
 TV-mys.
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0