Dag 7 - Chilldag

2013-08-12 | 05:21:41
  • Idag vaknade jag och ringde pappa för att idag är det hans födelsedag, Grattis igen pappa! Sen gick jag och dushade, sen upp till frukostbordet där det verkade som om J hade fått typ ett utbrott, så han fick ingen frukost förrän han skrev ner varför han gjorde som han gjorde och förlåt osv. Vi åt French toast, jättegott! Med bär till och sirap. Sen cyklade L med barnen, och jag skulle köra bilen lite idag igen med S. Vi åkte till barnens skolor (privatskolor såklart). Det tog jättelång tid tyckte jag, men han tyckte att det var jättekort (Fortf. van med lilla Nytorp/Södertälje I'll guess).
  • Sen vilade jag lite, pratade med min mamma i telefon och vilade. Sen så åt vi lite och dansade och lyssnade på musik, de är så roliga och duktiga när de rappar till typ macklemore - Can't hold us och "I'm gonna pop some tags, only got twenty dollars in my pocket...". Sen hoppade vi studsmatta och tog massa kort. Vi spelade också på deras jättecoola piano.
  • Sen åkte vi till poolen igen och badade. Sen när vi kom hem hade L hämtat sina föräldrar från flygplatsen. De ska bo här typ 2 dagar. Efter den goda italienska maten blev det fajt mellan J och C, och C sprang iväg. Lite jobbigt när man är rätt ny till allt och måste vara allvarlig på engelska osv. Men det gick bra tillslut.
  • Så coolt, jag såg riktiga "fireflies" idag, såna insekter som lyser grönt på kvällen. Det är sååå varmt och fuktigt här, som en djungel. Vad kan det vara här kl 21:00 på kvällen, kanske 25 minst och så himla fuktigt och kvavt, men ändå skönt. Så nu ligger jag i min säng och chillar. Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0