DAG 60 - Off in Damen

2013-10-02 | 23:59:00
 
  • Hallå där! Idag, onsdag, var jag ledig då jag skulle jobba mycket i helgen. Och som aupair får man jobba max 45h/veckan, dock blir det betydligt mer för mig denna vecka. Anyway, (Jobbiga var att mamman var hos doktorn betydligt längre än vad hon räknade med, så det blev inte riktigt en hel dag off, men yeye). Idag åkte jag till området Damen där Joe bor. Jag hade Sarah med mig och vi satt och åt vi tre på en italiensk restaurang. Det är så roligt att vara med Joe. Han har samma humor som jag, vilket är rätt sjukt, för ingen har samma sjuka humor som jag haha! så det är lite kul. 
  • Sen gick vi och hämtade hans små pojkar på skolan och gick hem och hängde lite med dom. Kan nog med överflöd säga att det är mycket trevligt att se på när killar/män whatever, tar hand om barn. Sen åkte jag och Sarah hem -- eller vad var det vi gjorde?. Nej juste, vi åkte och hämtade Cleménce för att sedan åka till vårt shoppingområde här hemma. Vi gick i minst en timme på Forever 21, men de har ju så bra och billiga saker där så varför inte? Sen gick vi till lite andra affärer också och sen så släppte vi av Cleménce för att sedan bege oss mot en mysig kväll på Starbucks. Men båda var jättekissnödiga och de stängde typ jättetidigt (halv 9 för att vara exakt), så vi hade mys i bilen istället. Det jag gillar med mina aupair-vänner, och vad som är riktigt coolt, är att man kan få höra historier om hur man lever i ett annat land, hur likt det är ens egna liv på vissa punkter, och även hur stora skillnader det kan vara.
 
 
Smile.
 
Lovely.
 
Hallå där.
 
Hej hej.
 
Smile.
 
Joe the Hunter
 
T-Rex Team

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0