Dag 63 - H&M à la Chicago.

2013-10-05 | 23:59:00
 
  • Idag vaknade jag sent, och eftersom det är lördag idag så betyder det att det inte var bra alls, för jag har nämligen college på lördagsmorgnar. ops. Jaja, de mördar ju inte folk bara för de missar en lektion... eller?
  •  Sen mötte jag upp med Dannicka och Kath (ma southafrikaaans) och tsm åkte vi in och hade mysigt downtown. Vi shoppade lite här och var, jag shoppade mest på H&M, haha. Är man svensk så är man. Tjejerna är jättetrevliga, och även fast Dannicka är 23 så märks det inte alls. Det är en grej som är härligt med aupairer, du hittar alltid vänner oavsett vilken ålder osv. 
  • Sen på kvällen skulle föräldrarna på teater så jag jobbade. Eller ja, jobbade och jobbade. Jag sa godnatt till barnen runt 8, sen hade jag mys för mig själv med Chicagos egna, underbara, kladdiga cheese popcorn. Jag tittade först klart på en BRUTALT bra criminal miniserie från England. Broadchurch, något man måste se innan man dör. haha! nej men ärligt, jag brukar inte gilla kriminalserier så mycket, men denna var annorlunda, så mäktig och grym men samtidigt så bra att jag grät i slutet. Bra att man satt ensam. Sen tog jag lite bilder på det nyinköpta materialet, sedan tittade jag även lite på Förnuft & Känsla av Jane Austen. (Eg, kanske det inte är så kul för er att veta vilka filmer osv jag tittade på, men jag skriver allt som jag kommer på då jag i slutet av detta år vill titta tillbaka på allt som hänt mig osv).
 
Nytt: tröja, skjorta, läppstift, hatt, armband och sockor. Photoshoot på slutet (hehe).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0