Dag 68 - Day at the farm.

2013-10-10 | 23:59:00
 
  • Idag följde jag med mamman och Char till en farm dit alla i hennes klass åkte med sona föräldrar. Ja, farm och farm, grisar såg jag.... Det var mest ett nljes/turistfält. Men det var mysigt, och vi åkte liten gullig åktur med hörskrinda genom majsfält. Det var jättevarmt och så klart hade jag mina trånga jeans på mig och jag kunde inte slappna av så mycket. Så jag kunde inte riktigt njuta -- men men, Char hade roligt iallafall, tsm med sin bästis Paloma.
  • En pappa i Char's klass är en känd baseball-spelare i Chicago Cubs, vilket är lite coolt att veta, speciellt när man satt bredvid honom på höskrindan hehe. Sen på slutet av dagen fick vi välja en pumpa som vi skulle få ta hem... hihi börjar närma sig Halloween! På kvällen mötte jag Christin (Tyskland) och en annan tjej, kommer inte ihåg hennes namn, och hennes "efterträdare" i familjen eftersom denna person som jag inte kommer ihåg namnet på skulle åka hem i skutet av denna vecka. Så vi satt på Yogurtland och firade hennes sista dagar lite. 
 
Halloween/Höst på ingång.
 
Varsin pumpa.
 
Smile to the camera.
 
Maaaajs.
 
Rolig åktur genom majsfältet.
 
Läskig åktur genom Majsfältet.
 
Tjoho!
 
Tjoho!
 
Klappa hästen.
 
"Vad du är söt, min kära lilla ponny Vad du är snäll min kära lilla häst"
(Gissar att ni redan har låten på huvudet. Mohaha, Josefin gör det igen)
 
Finaste tjejen min.
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0