Dag 82 - Händelserik dag.

2013-10-24 | 23:59:00
 
  • Josefin i ett nötskal, idag glömde jag fråga om jag kunde låna bilen (den bilen som aldrig används utom i vissa fall på helgen) till en kompis som bor ca 10min från mig. Bra där! inte en glad hostmum precis. Aja, jag var hos Joe på dagen. Man har alltid kul med Joe! han är lika galen som jag. Det började med att jag kom hem till honom och att jag träffade hans hostdad som kunde prata svenska. Chocken man fick! haha! Sen tog vi en prommis till ett  tacoställe. När Joe gick iväg för att ta ut pengar så gömde jag mig bakom en papperskorg samtidigt som han försökte ta kort på mig haha! Sen efter tacosen, åt joe chips, jag lite med, sen åt han yogurt, sen åt han gele... haha! Sen åt vi båda glass och titta på vines på youtube! så kul. När jag skulle gå så sjöng han "pleaaase, dont leave me." bra tecken antar jag? grym är jag.
  • Sen på em gick jag med Charlotte till OZ park där jag träffade en äldre kvinna, kanske 47 med sitt barn som lekte med Charlotte. Hon berättade att hon hade jobbat som barnflicka åt en familj i 17år, och vad allt det innebar. Jag säger ju såhär att jag aldrig i mitt liv kommer bli barnflicka igen efter detta, inte ens lärare! panik! Dock kommer detta år va jättekul! :) Haha grejen som alla aupairer pratar om - Hur länge vi kommer vänta innan vi själva skaffar barn haha!
  • Sen på kvällen träffade jag Jan - tjejen som är född på samma dag som jag, scary! Vi bestämde oss för att skrämma Julia - den nya aupairen och vi satt på huk utanför hennes trappa och väntade. Gud vad våra ben gjorde ont haha! Vi satt där ett bra tag och skrattade mest åt att "vi kände oss för gamla för det här". Men belöningen kom när vi skämde Julia (tyska) så hårt att hon nästan flög iväg av rädsla med ett skrik som bara kunde ha passat om Voldemort var efter henne. Haha! sen så gick vi och väntade inne i entren på(?) "hotell-apartments" där Christin bor. Designen därinne ser exakt ut som inne i Titanic, så vi lekte lite att vi höll på att sjunka haha! Och sen säger Julia: "You know when titanic broke down...." HAAH! gud vad vi skrattade "Broke down", så söt hon är! Sen kom Christin och vi gick till Yogurtland. De har min favvo-smak. Oatmeal-cookie taste som smakar som typ pepparkaka eller något juligt iallafall.

 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0