Dag 83 - Pluspoäng till mig!

2013-10-25 | 23:59:00

 

  • Idag vaknade jag som vanligt, skjutsade Char till skolan och sen tog det lite lugnt, gjorde inte så mkt. Sen hämtade jag henne igen ocvh vi hade en grymt lyckad lunch och jag behövde inte tjata om att hon skulle gå och sova middag, LYCKA! 
  • Efter att hon vaknade igen så tog jag henne ut på en sväng till OZ park. Och sen på kvällen skulle mamman och pappan på någon fest så jag jobbade, en fred kväll, jippi!! Jaja, lyckad kväll blev det när jag fick barnen att skratta så mycket att de nästan grät! Och mamman hörde - innan hon gick - hur barnen sa till mig: "You're the best au pair ever Josefin. "You're so funny!". ((Pluspoäng till mig!)). De är så söta!
 
<3.
 
 

 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0