Dag 84 - Mysbrunch hos Caroline.

2013-10-26 | 23:59:00
 
  • Idag möttes jag Clemence, Carloine (Frankrike) och Julia för en brunch hemma hos Carro. Jag måste svära nu men HELVETE vad vissa aupairer bor lyxigt! Fyra våningar i ett coolt nytt funkishus med massa grejer som toaletten gömd i garderoben och en massa hemliga rum och en paino-flygel mitt i vardagsrummet och aah! T.o.m. en brandmans-stång sån där som man kan åka ner till den nedre våningen, men jag vågade inte haha, jaja. Vi gjorde så att jag gjorde svenska pannkakor och kokosbollar, medan de gjorde något tyskt och franskt. Mysigt var det! Sen så åkte jag och Caroline ner till downtown och shoppade vinterjacka till mig, det blev en från H&M - jättefin men jag tror inte att jag kommer bli så varm i den. De säger att det är mycket kallare här på vintern än i Sverige, så vill inte höra något gnäll om hur kallt det är där hemma, okej??
  • Jag köpte två jättecoola records (LP-skivor) (Mest för omslagen) Mumford and sons och Florence and the machine. Så grymt det kommer bli sen när jag kommer hem igen och kan dekorera mitt rum med dessa två underbart coola skivor. 
  • Sen så på vägen hem när vi satt på tåget, så såg vi måååånga många utklädda människor. Vi som trodde att halloween-helgen var nästa helg, fail! Aja detta är ju amerika, gissar nog på att de firar minst lika mycket nästa helg. Vi såg två killar sitta bredvid oss på tåget. En var Robin Thicke och en var Miley Cyrus från deras MTV-uppträdande hahaha. Ni som sett det vet ju hur Miley såg ut, och kan ju tänka er hur denna kille såg ut. haha!
  • Sen på kvällen åkte vi med Sarahs bil hem till Carro igen och hade myskväll med karaoke och film. Världens skummate film - "Tropic Thunder." Aja! Jack Black var ju med iallafall. 
 
Caroline gör Crepes.
 
Tyskt.
 
Vackra Julia <3
 
Köket.
 
Vackert place alltså.
 
Äntligen har jag fått baka mina Chokladisar.
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0