Dag 85 - Mysbrunch.

2013-10-27 | 23:59:00
 
  • Morgonen, eller rättare sagt början på em. bestod av en mysig brunch på ett ställe som heter John's place som är hur mysigt som helst, rätt dyrt men men, haha! Jag åt tsm med en tjej som heter Mimi och är sydafrikan, hennes stil och sätt att prata är inte riktigt min typ av kaka men hon är snäll, och rolig. Caroline och Sarah var också där. Janine kom senare. Jag åt avokadosallad och drack en varm choklad, diggar blandningen.
  •  Sen lite senare stack vi ner till stan och vi var inte spec förvånade över juldekorationerna som hade hängts upp över Macys skyltfönster under en natt. Amerikaner, behöver jag säga mer? Aja, det är ju bara 27 Oktober. (????) Vi åt på Potbelly. Sen gick jag tvärs över stan till Christin och Julia som ville dra med mig hem till Janine och se på film. En annan tysk aupair Lara skulle hämta oss, och gud om hon var dryg. Hon hälsade inte ens. Kul tjej! Alla satt och väntade på att Janine skulle jobba klart så att vi kunde se på film. Alla typ halvsomnade så vi åkte hem efter dryga timmen haha! Jaja. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0