DAG 35 - Country club

2013-09-07 | 23:59:00
  • Idag har vi spenderat hela dagen med att vara på en country club (googla). Det är ett ställe där fint folk hänger, spelar tennis, bridge, golf, polo, dricker Whisky, badar i poolen, äter lyx, har stora fester osv. Har alltid drömt om att få vara på en just sån här plats. Det var det finaste stället jag någonsin har varit på. Allt var så fint och gammaldags och fint och underbart och fint... (Två bautasnygga badvakter fanns här... såklart man stylade med fjäril!). Tyvärr var alla bilder på mig skitfula ofc. Men det spelar ingen roll för:
Jag är lycklig, lycklig är jag! 
 
Poolen med vacker utsikt över golfbanan och uteserveringen.
 
Så vacker del av country club.
 
Char, Alec och Host dad.
 
Busigaste Charlotte med gudmodern Lisa.
 
Alec <3
 
Glad "halvsliten efter den bästa dagen i mitt liv" -Josefin. 
 
Tågspår.
 
Här bor jag. (i mina drömmar.)
 
Vackert.
 
Vackraste stranden på jorden.
 
Mys.
 
Jag dör!
 
Detta blåa hav. Vackraste stranden någonsin.
 
Denna bild är tagen från Google: The Country Club Onwentsia.
 

KOMMENTARER
Postat av: Goike :)

Gu va mysigt du verkar ha det!!! <3

Svar: Om jag har! :) <3 saknar er där hemma dock!
josefinasaupair.blogg.se

2013-09-08 | 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0