DAG 43 - Piece of Cake.

2013-09-16 | 23:59:00
 
  • Idag tog jag bilen tsm med Clemence och åkte till ett college och skrev in oss på en "Cake Decorating" class. Det gick väldigt fort och enkelt. Like a piece of cake. Så spännande. 139$ för typ 10ggr?. Väldigt bra, och kul hoppas jag! Första lektionen är nu på lördag. 
 
  • På kvällen åt jag på Homeslice där jag och frenchi (French girl Clemence haaha) hade suttit på söndagen. Denna gång var franska Sarah med oss. Hon kände jag igen från Orientation i NYC, så vi kom alltså till USA samtidigt, kul! Jag åt en jättegod inbakad pizza nyttig grej, och pratade med tjejerna. Det var mysigt! Gillar detta ställe.
 
 
 
 
 
 
 
Spännande. Undrar hur bra jag kommer bli. Min syster är grym på detta. (Bild från google).
 
Söt bild från Google.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0