DAG 44 - Hattar överallt.

2013-09-17 | 23:59:00
 
  • Dagen har rullat på bra, dock lite mycket gnäll, aja. Idag var det första gången jag åkte själv med Charlotte till skolan. JAG HITTADE DIT, och HEM (olika vägar) yeeeha! jag som suger på orientering och hitta och norr/söder osv. Så himla glad. Sen hemma med Charlotte igen. Jag älskar lära henne svenska ord. Speciellt svåra ord som hon inte kan säga som "Älskar" och "pannkakor". Hämtade Alec 3:30 och spelade lite amerikansk fotboll med honom. Hans ögon är to die for, kommer att bli en riktig stilig hjärtekrossare tror jag. På kvällen åt jag och hostmum jättegod kyckling med broccoli, potatis och sallad, hon är så bra på att göra mat! 
  • De har en massa hattar på väggen här. Klart man kör en hatt-photo-session. Och ja, det var det.
IDAG FYLLER EN AV MINA ÄLSKLINGSTJEJER 6ÅR, GRATTIS JOHANNA <3
 
 
Och så var det ju hattarna...,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0