DAG 55 - Besök från Sverige.

2013-09-28 | 23:59:00
 
  • Denna dag var så lyckad. Den började med att vi hade kul på cake decorating class - men hatar läraren, hon säger varje gång att vi ska köpa mer och mer grejer. Börjar bli dyrt det här. jaja. Idag skulle komma att bli en utav de bättre dagarna i Chicago. Linns mamma Maria skulle titta förbi Chicago på väg hem från business trip.
  • Jag mötte henne i staden och oboy om det var skönt! kändes så konstigt och kändes samtidigt så skönt! Vi gick runt och tittade på allt och pratade en massa om allt. Så härligt! hon är som en extra mamma till mig. (Tack för lånet Linn haha). Vi var på Starbucks två gånger och den andra gången var så rolig då vi diggade hårt till musiken när vi stod i kassan och tjejen bakom disken (african american) tyckte att vi (två blonda tjejer) var så roliga: "You made my day" sa hon haha. Det var så härligt :) Allt var perfekt, och vädret var på topp. Säkert 32 i solen! Maria hade med sig marabou (mums) och kläder som min mamma hade slängt ihop, tack mamma. Och tack Maria för denna otroligt fantastiska dag.
 
 
Maria is in town.
 
Maria.
 
Hej.
 
Vackra Maria.
 
Hänger med polisen. Cooling.
 
4:e bröllopet för dagen. (Bröllop överallt).
 
Navy Pier. 
 
Navy Pier.
 
Maria + Chicago Skyline.
 
Drogad men glad Josefin. (not really, ser bara ut så).
 
MEn jag vill ju. (Blått vatten in my heart).
 
Navy pier.
 
Utsikt över Chicago.
 
Peace.
 
Water Tower, Michigan Ave och Maria.
 
Nämen, hänger hon med poliser nu igen?
 
Svensk stolthet. (Gud vad jag har längtat).
 
Tack igen för att du kom och hälsade på mig Maria! 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0