DAG 56 - Chilldag Downtown.

2013-09-29 | 23:59:00
 
  • Idag bestämde jag mig för att bara ta ett tåg och dra ner till stan - utan några planer. Det slutade med att jag mötte värsta stora aupairgänget (mina gamla vänner och nya vänner). Vi gick till Cheesecake Factory, oj så gott det är! Vad kul vi har tillsammans. Är rätt glad just nu! haha! Sen stack alla och jag ville inte gå, så jag och Joe stannade kvar och hade trevligt. Vi väntade på en mexican girl som kände Joe som ville komma ifrån sitt jobb en stund och vi gick ... till cheesecake factory. haha! Jag och Joe delade på en sallad. Han är så söt haha, och hollister modell. Ops.
 
YEAH
 
Haha alla bra utom Joe, som jobbar som modell. Not good Joe.
 
Glad idag.
 
Min.
 
Joe stjäl allas rester haha!
 
Cleménce and Sarah.
 
Andrej och sin lilla sallad.
 
Haha. Boys boys boys.
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0