DAG 40 - Going away for thanksgiving!

2013-09-13 | 23:59:00
 
Yeeeha!.
  • Hostdad har köpt flygbiljetter till Florida, tjoho! Vi ska dit på Thanksgiving. Det kommer bli jättekul! Nej vänta lite nu, shit.... Måste börja träna inför beach, winter 2013!. haha nej men seriöst nu. Jag har gått upp typ 3kg på en månad. Det jobbiga är ju att familjerna jag bott/bor hos är nyttiga (för att vara amerikaner). Vi äter fisk jätteofta, de har sina egna healthy drinks osv. Det är bara det att jag äter jättemycket. Men, kan ju inte skylla på USA för att jag älskar mat, men jag gör det ändå. Så mycket maaaaaaaaaaaaaaat!
  • Idag har jag inte gjort så mkt, har gjort svenska pannkakor till barnen (som sa att det var de godaste dom ätit, pluspoäng till Sverige), och sen lekte vi lite med min kamera och tog kort. I helgen ska jag och Lisa in till Chicago downtown och förhoppningsvis shoppa lite, sen ska jag hem till henne och hennes svenska host family och äta svensk tacos, gud va längesen jag åt taaacos! ska bli hur gott som helst.
  • Kläder. Kläder, kläder kläder..... Jag tog inte med mig så mycket kläder för alla tjatade om att jag skulle köpa galet mycket här... Nu har det gått en månad och jag har använt alla klädesplagg flera ggr. Börjar tröttna på det jag har - (det är tjejen inuti mig som talar.) Nej men gud va tråkig jag verkar, bäst att sluta skriva innan det händer något hemskt - det är ju trots allt Fredagen den 13:e. Glad fredag allihopa! Dö inte!
 
 
Hellu, en egobild.
 
I Lekrummet. 
 
Sötaste bro and Sis.
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0