Dag 200 - Dag 200? Låter mycket

2014-02-20 | 20:54:00
  • Dagen rullade på som vanligt. Och det regnade lite, yes! Bort med snö!
  • Sen på kvällen hade C ett födelsedagskalas att gå till, som mamman bara sa till mig i sista sekund att jag behövde gå med henne, för att mamman inte "orkade", eller ville. Kul, jag hade jätte fettigt hår och mamman sa att jag var tvungen att byta kläder, wtf. Jag får väl ha på mig vilka kläder jag vill? Bara för hon inte orkar gå?. Aja, som tur är var det grannens kalas, och hennes föräldrar är jättesnälla mot mig, så dom pratade iallafall med mig - till skillnad från C's klasskompisars rika, dryga, fakeföräldrar. På kvällen gick jag och Julia till Froyo och Julia tog kort åt några snygga män som ville ha ett gruppfoto hehe. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0