Dag 203 - Gospelkonsert

2014-02-23 | 23:03:00
  • Vaknade sent, men efter att familjen skrikit och gjört högljudda grejer på morgonen. Jag fixade mig och tog det lugnt. Sen åkte jag till kyrkan med Julia där vi skulle värma upp inför gospelkonserten vi skulle medverka i. Det var jättekul, och Moa raggade snygg kille i DJ-båset hehe! Kul kul! Det var jättekul att sjunga och klappa, log hela timmen vi sjöng! Så skoj! Vilken häftig upplevelse! Kommer aldrig att glömma!
  • På kvällen efter the pub session (eftersom det är söndag), så sa jag till mig själv, nej men nu måste jag prata med söta killen som bl.a. spelade banjo, gitarr, fjol och även sjöng tidigare den kvällen. Men jag vågade inte.Jag sa detta till ägaren som satt breve mig. Efter att de slutat spela, så går alla som spelat och skakar hand med Terry som typ "tack för ikväll." Och den snygga killen kom såklart också fram till ägaren för att säga tack. Just då agerade Terry som min wingman haha och sa "Have you met Josie?" till killen och han kollade på mig. Snacka om att min kinder säkert blev jätteröda haha! Han var som en gentleman, inte ofta man ser det faktiskt! Åh, kan inte beskriva känslan när han tog min hand och såg in i mina ögon och pratade. Trodde att det bara fanns på film, och att det skulle vara töntigt om det ngnsin kom fram en kille och gjorde detta ,ot ,ig. Men oj så smickrad man blev! Tips till er killar, tjejer loves romance, wherever they like it or not. Sen gick jag hem hehe!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0