Dag 205 - Grattis Linda 20 år

2014-02-25 | 12:15:00
  • Vill börja detta inlägg med att säga GERATTIS PÅ 20ÅRSDAGEN BÄSTA LINDA! Tänk att vi nu blir 20år i år. Ha en fantastisk dag! Är så härligt att ha dig som vän. Även om vi inte umgås lika mycket som förr så kan jag alltis va mig själv med dig då du känt mig längst av alla. 20år tillsammans, må de bli många många fler. Puss på dig! 
 
  • Tränade lite på morgonen, löpning osv. Vanlig jobbdag, simning med C. Sen när båda barnen slutat skolan och aktiviteter så gick vi till Neiman Marcus och åt popovers, goda bakelser man får gratis :) Sen på kvällen träffade jag Sarah, min franska kompis som är i rematch, inte kul! Tänk om hon måste åka hem efter 7månader i USA. Skulle vara konstigt! Men försökte muntra upp henne med min konstiga humor xD hehe.

     

 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0