Dag 206 - Pyjama Day

2014-02-26 | 23:33:00
  • Awkward morgon. Vaknade kl 8 ist för 7 - inte för att jag gör ngt speciellt den timmen men ändå! Söta C hade "Pyjama day" i skolan, hon hade alltså pyjamas på sig, så gulligt!

    Sen hämtade jag A från skolan och jag läste ett häfte som hans 1a-klass hade skrivit själva. Det handlade om vad alla barnen trodde att de skulle göra när de var 100 år, det var jättekul och läsa! De flesta barnen skrev att de inte skulle ha några tänder. De skulle titta på TV varje dag och de skulle ha en käpp.

    På kvällen gick jag och Julia till Yogurtland och Urban Outfitters. Vi skaffade ett gratis bonuskort på Yogurtland, vilket innebär gratis frusen yogurt på födelsedagen osv. Vi pratade om att vi båda ville åka till Nya zeeland någon gång efter detta år!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0