Dag 207 - Youtube, min bästa vän.

2014-02-27 | 23:35:00
  • På morgonen tränade jag bar conditioning. Så skön tränare vår grupp på ca 10 tjejer har! Hon är tuff men säger roliga skämt osv. Jag pratade lite med Thenny också. Jag tog A till Gitarren på em. och sedan på kv träffade jag Sarah på puben och vi hade kul! Jag åt kycklingvingar och vi pratade lite om hon hade fått någon ny familj, men det hade hon inte. På kvällen gick jag hem och kollade lite youtube.
  • När jag är lite på dåligt humör eller bara vill skratta - så kollar jag på Pewdiepie. För er som inte vet så är Pewdiepies youtube-kanal den största i hela världen med ca 25miljoner följare samt flera miljoner views på varje klipp han lägger upp, dvs varje dag. Han är SVENSK! tjoho.
  • Felix Kjellberg heter han och gör lixom så att han spelar spel och gör roliga kommentarer till, och sen lägger han ut filmen på spelets gång samt hans egna huvud i hörnet där man kan se honom medan han spelar. Komplicerat men ändå enkelt. Sen lägger han också ut roliga videosar på honom själv när han gör olika challenges osv. Jag fick tipset för ca 3-4(?)år sen av Jennie och har kollat jättemkt sen dess. Han är jätteenkel, och bryr sig inte om kändisskap eller något sånt. En helt vanlig svenne helt enkelt, men ändå inte ;) (mest för ungdomar med fantasi hehe).  
Såhär beskriver han sig själv: "I'm just a guy from Sweden who likes to laugh and make other people laugh. Sharing gaming moments on YouTube with my bros!". Song of the day blir istället video of the day - Detta är ett montage som visar några roliga klipp/kommentarer som han sagt/gjort i sina videosar. 46miljoner wievs, det säger allt. Varning för galet.... kul!
(Mormor, titta inte! hahaha).
 

KOMMENTARER
Postat av: Frida

Ååh min älskade Pewds! <3 Minns när han bara hade 800 000 följare :')

Svar: ja med! bästa <3
josefinasaupair.blogg.se

2014-04-15 | 19:07:04
URL: http://fridalavida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0