Dag 208 - Spyr på snö

2014-02-28 | 23:00:00
  • Oj vad det snöade idag. Blä! Det var en bra morgon. Jag var mycket själv med C. Jag gjorde spaghetti m köttfärssås samtidigt som både hon och jag lugnt dansade runt till Simon & Garfunkel CD:n jag hittade i ett skåp. Så söt att höra C sjunga "Like a brriiiidge over troubled wateeer.." hehe!
  • Idag pratade jag med många svenskar därhemma som jag normalvis inte gör, vilket var jättekul! Så glad att ni hör av er, bara ni skriver hej här, på facebook elr vadsomhelst gör mig så himla glad!
  • På förmiddagen hängde jag på Starbucks och pratade rätt länge med Thenny. Hon har varit i USA i en månad nu. Ah, vad fort det går! Sjukt ju! Hon var i rematch och skulle flyga till sin nya familj idag i Philadelphia. Spännande! Hon har liknande barn som mig, kille/tjej i samma åldrar.
  • På kvällen åt vi på Taco joint, men det är inte lika kul längre för mamman kan bli så lätt arg över ingenting. Typ att det kan vara lite högljutt en gång, då kan hon ba" TYST BARN JAG KAN JU INTE ENS TÄNKA I DETTA OVÄSEN" skriker hon liksom så jag stressar sönder, sorgligt....
  • Sen gick jag hem till Christin och kollade cake boss. Jag somnade hos henne, men hon väckte mig runt 01:00 och jag behövde gå hem. Så jäkla kallt! Blä!

Song of the day är en utav de vackraste låtar jag vet. Tröttnar aldrig.
Sound of silence - Simon & Garfunkel.
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0