Dag 153 - Svenskt party!

2014-01-04 | 23:57:00
 
 Jag vaknade upp och fixade mig lite, åkte ner till stan för att äta lunch med Joe och Andrej (en tysk aupair-kille från förorten). Vi satte oss på Cheesecake factory och smarrade på! Jag hade köpt en mysig svart lång jacka från H&M och lite annat. :) Sen på kvällen åkte jag till Linneas kille Chrilles svenska lägenhet i Kimball. Jag träffade Linnea och chrille där och de var två andra svenska kompisar på besök. Vi hade kul, åt svenskt plockgodis (mums) och spelade uno och kort osv - Linnea hade nog lite föör kul xD <3 sen kom även två andra svenska aupairer och det blev ett kul svenskt party! :) Sen övernattade vi där på soffan hehe! 
 
 
 
Linnea <3
 
Cheesecake factory (pics taken with stupid old iphone xD)
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0