Dag 166 - 2 krockar a la 2 minuter.

2014-01-17 | 23:08:00
  • Jag jobbade som vanligt. Tittade på Frozen med C i min säng, mysigt! Sen på kvällen skulle vi åka och äta på La Creperie. Kv började med att mamman backade in bilen i en husvägg, bra där! Sen när vi kommit ut på vägen, kommer en kille och svänger ut med sin bil på vår bil då han helt plötsligt kände för att byta fil, alltså inte mammans fel at all! Iallafall. Ingen blev skadad, men mamman var typ helt skärrad det slutade med att jag körde till La Creperie, som va ett helt okej mysigt ställe! Jag åt min första crep och mina första sniglar. Escargots! Det var helt ok!
  •  På kvällen efter detta, träffade jag Clemence och Joe på Vapiano downtown. Vi hade inte något att göra så vi gick bara runt på ett ödes downtown. Typ inga som festar på fredagar här. Vi gick till donken och hängde lite. Jag och Clem flummade runt, lekte häst osv haha! Samtidigt som vi sjöng "Making my way downtown...." (1000 miles med vanessa Carlton). 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0