Dag 316 - Förlåt

2014-06-17 | 17:10:00
  • Det har hänt väldigt mycket sen sist jag skrev. Jag har jobbat och jobbat och jobbat, jag var i Miami i April, och i slutet av maj var jag vid Niagarafallen över en helg. Jag har fyllt 20år och det har varit en lång tuff jobbperiod pga av en familjesituation i min host family. Det har gått rätt bra fysiskt, men varit så himla tufft psykiskt, men jag har så himla bra vänner både här och hemma som stöttar mig så bra, tack hörni!
  • så..... jag har redan börjat packa min väska för hemfärden för att se om jag behöver en extra väska eller inte. Alltså, min väska är typ full nu och jag har bara några skor där inne och tjocktröjor och 2jackor. Alltså, inga vanliga kläder alls! panik!!! nej haha men, varför ska jag alltid köpa så mkt jackor (7st för att vara exakt) och tjocktröjor (MÅNGA). Men de är ju så mysiga. Man lär sig av sina misstag hehe. Har lagt undan en jacka till mig och en till min mamma som vi kan ha på oss genom flygplatserna, så sparar jag ännu mer plats. :) 
  • För er som inte visste så är min sista dag (officiellt) den 4 aug, men kan bli några dagar kortare pga att familjen åker till Kanada den 2a. På söndagen den 3e kommer........ THENNY!!!! att sova hos mig till tisdag kväll. Kommer att visa henne allt allt allt i Chicago :) Sen efter det så sticker vi till......... LA! Bara från onsdag morgon till fredag kväll, men coolt ändå! Vi ska gå på universal Studios, Hollywood Blvd etc. Kommer att bli så kul! 
  • Sen åker vi hem till våra "hem" igen. Sen har jag en vecka själv i huset tills.... mina päron kommer! De kommer fredagen efter den 15:de Aug. Då har det gått exakt 1år och 10dagar sedan jag såg dem. Ska bli så så kul! Klart att jag visste att jag skulle sakna dem, men att jag skulle sakna dem så himla mycket som jag gör nu, hade jag inte någon aning om! Älskar dem, dem de perfekta föräldrarna för mig, älskar er mamma och pappa! Och syrran såklart, önskar hon kunde komma också! Men henne träffar jag i slutet av Augusti (förhoppningsvis om bara kunde få en flygbiljett hem snart). 
  • Sen på kvällen den 21:a Aug så sticker jag, mami och papi till mitt efterlängtade NYC. Bye bye Chicago! Har väntat med att spara min NYC upplevelse tills pappa kommer då vi är så fanatiska över hela grejen med USA och NYC. Ska bli så kul! :)  Visst, jag var där i 4 dagar i början av mitt år här, men, vi var fast på ett hotell utanför stan och hann se manhattan i typ 1h-ish, så det var blä. 
  • Kommer bli konstigt med samtidigt skönt att komma hem. Att se alla er därhemma och att få äta svensk nyttig mat! ah, om man inte går på något sport college (Gabbi, Paow) här i USA, så kan man skriva sitt namn och ett likamed-tecken och sen "Upp i vikt." Det är väl klart som f*n att man går upp i vikt om man har Frozen yogurt, McDonalds och Starbucks runt varje hörn (Inte för att jag har ätit mänga ggr alls på McD), men aja, I will make it up to me when I go home. ;)
  • Om det är någon som har ett grymt jobb åt mig när jag kommer hem så skulle jag helt klart vara nöjd och glad! Hej svej! 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0