Dag 212 - Allt förändrades

2014-03-04 | 23:18:00
  • Jag började dagen med att träna och prata med födelsedagsbarnet Thebny Lenny Kenny. Kan inte förstå att vi är 20år detta år! Det var typ nyss vi var 12år, simmade UDM eller något. Hehe! Bästa minnena med dig! På ditt landställe, alla träningar och tävlingar, lägret i göteborg, i HÖÖLÖÖ, kenny lenny thenny osv osv <3 Love you! (Har ju inga bilder här i USA, de är hemma i Sve. Så hitta denna gamla på fejjan xD)
 
 
  • De närmsta vännerna här och hemma vet om vad som hände idag som tumlade om lite i mitt huvud. något som gjorde att allt här blev lite annorlunda för mig. men tänker inte gå in på det mer.
  • Ett litet meddelande till mina följare, det skulle vara kul å höra vilka ni är! Ge gärna kommentar med namn och ålder, vart ni kommer ifrån eller nått sånt - skulle vara jättekul! Vi hörs! :) Tack för att ni tar er tid att läsa! Är så mycket roligare att skriva då!

KOMMENTARER
Postat av: Estelle

Så tråkigt att du prickat in en av de 0%. Du klarar det ska du se! En gammal simtränare som kikar in på din och Thennys blogg ibland. ;)

2014-04-04 | 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0