Dag 209 - Potbellyhäng

2014-03-01 | 23:00:00
  • Första mars redan! Det går fort! Jag hade planerat träning på morgonen. Men pappan sa dagen innan att jag behövde jobba i typ 1h - mitt på dagen! Suck. Så jag gick ju inte och tränade. Sen får jag ett sms av pappan där det står att jag inte behöver jobba. A men tack för den! Verkligen. På en lördag!.. A men iallafall.
  • Jag träffade Jules och Chrissy inne på potbelly downtown där vi åt lunch. Vi började snacka med killen som stod och spelade gitarr och sjöng som underhållning på lördagar. Varje dag från tors till sönd har de någon som spelar gitarr och sjunger inne på Potbelly, de är nice! Andrew va rätt schyst, och grym på att sjunga! Sen gick vi runt på stan och filmade lite roliga grejer som att vi dansade på olika ställen osv. Jag spenderade 80$ på H&M, Aouch!
  • Sen på kvällen jobbade både J och C så jag gick till Galway Arms / Puben och åt soppa samt hängde med Terry. Vi hade jätteskoj och pratade om skumma grejer som våra läppbalsam vi hade. Sen runt 10-11på kvällen kom Julia förbi. Jag var lite arg på Chriss för hon inte hade kontaktat mig på hela kvällen. Senare fick jag ett sms där det stod att hon var trött och hon hade sovit medan hon jobbat - dvs vaktat sovande barn. Så jag och Julia bestämde oss för att leka titanic i deras "Hotell" lobby. Hon bor inte på ett hotell, men det är apartments med en doorman osv. Sen blev det lite stelt mellan mig/Julia mot C. Men de pallar jag inte gå in på. Efter lilla händelsen gick vi upp och pratade lite, sen gick vi hem igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0