Fredag kväll med gym

2014-03-07 | 23:30:00
  • Jag hämtade Alec från skolan som även hade en kompis med sig hem! Alltid kul det! Jag tillbringade em med att städa deras rum och sortera tvätt osv , jippi! Efter att jag slutade så tränade jag på gymmet. Oh boy, gissa om det var många killar där som spelade basket! Det var ca 40 rätt snygga collegekillar som spelade basket för fullt. Sj var jag på över våningen och joggade, men kunde se ut över nedre våningen där de spelade. Det var jättekul!
 
  • Sen gick jag och Christin till Vapiano och myste, sen även  Yogurtland och sen hem till henne för lite cake boss. Vaknade i hennes säng runt 1 på natten då hon sa att jag var tvungen att gå hem. Var nog det tyngsta beskedet någonsin haha! Var så himla trött och kall. Aja, vad ska man göra! Bara att gå hemåt. Tar ju ändå bara ca 14min. Men kallt var det! Brr.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0