GRATTIS BÄSTIS, 20 ÅR!

2014-03-06 | 23:20:00
  • Idag är det ingen vanlig dag, för det är min Jennies 20-årsdag, hurra hurra hurra! Jag började dagen med att posta lite Jennie&jag bilder på facebook hehe, och gratta henne såklart! Känns som förra året vi var 13 och åkte till Island! Saknar dig så himla mycket!
 
  • På kv. gick jag till urban outfitters och sen till Christin och hängde tsm med Julia. Sen pratade jag även lite med Linnea på sms och Thenny på Telefon! Känns skönt att kunna göra det. Är inte alltid som ni därhemma kan förstå hur aupairlivet är <3
 Love you Jennie, bästa du <3
Best Trip ever with best girl, London <3
 
Haha, our love just grew and grew
 

London 2012 :) Lovee you bffffffff

 

 

 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0