Happy bday Sarah, Frida and ludde

2014-03-08 | 23:34:00

Lörd 8 Mars

(Grattis Sarah, Frida Ludde)

Ville bara börja med att säga grattis till min finaste tjej - Grattis på 20årsdagen Frida! Du kommer alltid att vara solstrålarna i mitt liv. Du gör alltid mina dagar lättare och roligare. Jag är så glad över att ha dig som vän! Saknar dig otroligt mycket. Kan inte förstå att du och mandis kom och hälsade på mig. Du är helt enkelt bäst! Ha en underbar dag <3 #livetpåenpinne #aaajättekul #enchansilivet #neiiiiiii #SATC/desperatehousewiveskvällarna #tehosfrida #roadtrippen #nytorp #bästamyskompis #HampusKanDuSpringaOchHämtaMinGosebjörn?JagTarTid

Vill också säga grattis till en mycket fin, rolig, knasig bästa simmarvän Ludwig :)

Idag vaknade jag sent men det var skönt att sova ut! Städa mitt rum lite granna och fixade med min dator. Sen gick jag en promenad till CVS - deras typ konsum, där de har en fotoskrivare som jag använde till att skriva ut kort på Sarah som fyller 21 idag. Sen gick jag hem igen och fixade mig lite. På kvällen tog jag bilen tsm med Christin och Julia till Wicker Park där vi alla skulle mötas för Sarahs födelsedag. Men det gick lite upp och ner, alla kom inte överens och blablabla! Men jag brydde mig inte så mycket om det. Sarah som fyllde år var ju i rematch, och förstod inte dem som bråkade med henne eller gjorde henne ledsen på något sätt. Detta kan ju vara hennes sista dagar i USA om hon inte får en ny familj. Aja vi åkte till Red Ivy och partade lite granna innan vi de stängde och vi åkte hem igen. Klockan som var 01.59 blev 03.00. Dags för klockomställningen igen, aaaaah, tiden går fort fort!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0